Metoda traditionala de umflare a unei anvelope o reprezinta aerul comprimat, adica 21% oxigen si 78% azot.

Presiunea cu azot asigura mentinerea unei presiuni constante in anvelope pentru o perioada mai lunga de timp in comparatie cu oxigenul, care trece de membrana de cauciuc de trei ori mai repede. In plus, umflarea rotilor cu azot are marele avantaj al eliminarii variatiilor de presiune aparute in functie de temperatura.

tire-428528_640
Astfel, service-ul nostru este dotat cu generatoare de azot pentru umflarea anvelopelor in conditii optime. Puteti opta pentru presiune cu azot deoarece:
  • Prelungeste viata cauciucului
  • Presiunea din pneuri ramane aproape constanta (un grad mai scazut de uzura a caii de rulare)
  • Risc de explozie mai mic
  • Nu determina ruginirea jantei
  • Stabilitate la variatii de temperatura
  • Intervale mai mari de timp pentru verificarea presiunii
  • Reducerea consumului de combustibil
  • Este recomandata pentru vehiculele care stationeaza perioade indelungate
Umflarea corecta contribuie de asemenea la o durata de viata mai indelungata, dar si la performanta anvelopei.
Pe de-o parte, umflarea insuficienta determina cresterea consumului de combustibil, cresterea fortelor mecanice din cauciuc, manevrarea greoaie a rotilor, precum si supraincalzirea acestora, urmata de explozie. Pe de alta parte, umflarea excesiva poate avea de asemenea consecinte nedorite, ce pot inseamna chiar punerea in pericol a sigurantei dumneavoastra. Asadar, respectarea presiunii recomandate de producator este o conditie obligatorie pentru ca vehiculul dumneavoastra sa ruleze in siguranta. Noi putem optimiza performantele anvelopelor cu ajutorul presiunii cu azot, dar si foarte multe sfaturi practice. Asadar, pentru mai multe detalii despre presiune cu azot, va rugam sa discutati cu reprezentantii nostri.